Stats Counter

joi, 19 mai 2011

Păsări

Şi-acum mă uit la păsări şi, arareori, mă-ntreb de ce zboară.
Nu într-un sens tehnic, nici măcar într-unul filozofic.
Mă întreb dacă li se pare obligatoriu sau, cel puţin, de bun simţ să zboare doar pentru că au aripi.

Unde se grăbesc tot timpul?
Unde sunt aşteptate atât de urgent încât nu pot sta pentru o clipă să admire lumea din jurul lor sau nu pot să meargă pe jos până acolo sau, măcar, să ţopăie galant.

 De ce nu mă lasă să le mângâi, să comunic cu ele şi, în schimb, mă ademenesc către un loc unde s-ar simţi confortabil numai ca să zboare îndată ce mă apropii, lăsându-mă, în sens profund, cu ochii-n soare.

Şi mă mai întreb de ce oare nu întorc capul niciodată, măcar de curiozitate, să-mi răsplatească cu o singură privire dezinteresată holbatul meu cu admiraţie.

M-am întrebat şi de ce zboară aşa de jos, când au tot cerul, întreaga lumea sub fâlfâitul aripilor lor dar de multe ori m-am bucurat să văd măcar un cioc, un vârf de aripă pe deasupra gardului înalt de fier.
În închisoarea minţii mele, au fost captive cândva şi ele.

Dar le-am eliberat pe toate încet şi din câţiva noi am rămas puţini şi apoi eu singur.

Niciun comentariu:

Vorbe scurte

Nu aştepta tot timpul să apară ceva nou. Sunt sigur că sunt unele vorbe care ţi-ar plăcea, ascunse prin arhivă. Un pic mai jos sunt secţiunile şi acolo ai ce citi cu siguranţă. Aceeaşi filozofie o poţi adopta şi în viaţa de zi cu zi. Poate ceea ce-ţi doreşti cel mai mult stă lângă tine, chiar sub nasul tău, de atâţia ani.

Vorbe scurte

Când vei fi bătrân blogul ăsta va fi vintage.

Vorbe scurte

Am un pahar de plastic. Şi în paharul de plastic mai am un pahar de plastic. Am pus două ca să nu mă frig de la ceaiul fierbinte. Ce interesant că "frig" poate exprima căldura extremă.

Prognoza meteo: Lună prezintă